| World Cup 2010 | British Football | World Football | European Cups | Internationals | Horse Racing | Specials Betting | Tennis Betting | Tipster Comp | Talk Sports |
|
|
||||||
![]() |
|
|||
|
Salon de coiffure
Salut à tous,
En premier lieu , permettez-moi de vous démontrer ma gratitude pour chacune des superbes informations que j'ai retrouvées sur cet cool forum. Je ne suis pas convaincue d'être au bon section mais je n'en ai pas trouvé de meilleure . Je vis à Englehart, États-Unis. J'ai 31 ans et j'ai cinq très gentils enfants qui sont tous âgés entre 11 ou 14 années (1 est adopté). J'aime énormément beaucoup les animaux et j'essaie de leur présenter les concoctions qui leur rendent la vie plus heureuse . Je vous remercie dors et déjà pour toutes les super débats dans le futur et je vous remercie de votre compréhension pour mon français moins qu'idéal : ma langue de naissance est le vietnamien et j'essaie d'apprendre mais c'est très difficile! A plus tard Arthru |
| Sponsored Links |
|
|||
|
Re: Salon de coiffure
Quote:
|
|
|||
|
Quote:
A Vietnamese person comes into the horse racing forum with a post called "hairdressing salon", tells us his life story (must admit, would be interested to know exactly what these "concoctions" are that he gives animals), who claims to live in the US but nonetheless decides to write in French despite that not being his first language ... I'm going to stick my neck out here and say he's not going to become a regular poster. He's persistent though, as I'm sure I deleted an identical message to this a few weeks back. |
|
|||
|
![]() Where do they all keep coming from?? Half of them aint even spamming, they're just talkin shit ![]() Are they bots or summat?? We have way more than our fair share compared to other forums! |
![]() |
| Bookmarks |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| New To Site? | Need Help? |
|